Aktualne delavnice z bogato vsebino
Skupaj poglejmo globlje in dlje.
Vizualna podoba za podjetja
Zakaj je za uspeh podjetja nujno imeti urejeno vizualno podobo, kako komunicirati z javnostjo, s svojimi poslovnimi partnerji in končnimi kupci.
Opis delavnice
Si želite izstopati na trgu, biti prepoznavni? Danes ni dovolj, da se samo pokažete in čakate na rezultate. Za učinkovit nastop pred svojo idealno publiko mora podjetje nastopiti celostno.
Ob dodelani strategiji poslovanja je potrebno to strategijo podpreti s premišljeno oblikovanimi vizualnimi materiali, pa naj gre za začetek za korporativne tiskovine, kot so vizitka in dopisni list, ali za velikoformatne publikacije in seveda za pojavnost v spletu. Ta danes zahteva hiter odziv, a tudi vizualno učinkovitost, saj je današnji svet marketinga prepojen s paradigmo trgovanja za pozornost. Vizualna učinkovitost pa danes ne pomeni kičastega in kričečega pristopa, ampak komuniciranje z zgodbo. Še posebej pomembno je to za storitvena podjetja, ki nimajo otipljivih produktov, ki se zmorejo prodajati sami po sebi.
Na delavnici bomo pretresli možnosti in ideje, kako to storiti trajnostno.
Primerno za: Podjetja z do 30 zaposlenimi, samostojne podjetnike/ce (še posebej za te, ki začenjate), študente/ke marketinških in produkcijskih ved …
Kdaj: Po dogovoru
Kje: Po dogovoru
Število udeležencev: 5−25
Kaj mi bo delavnica dala?
- Nov pogled na logotip in vizualno pojavnost podjetja.
- Vpogled v barvno teorijo in kako barva vpliva na dojemanje znamke podjetja.
- Nasvete o tem, kaj in kako lahko v podjetju sami naredimo za boljšo prepoznavnost in ugled podjetja.
- Spoznavanje zakonitosti nastopanja na socialnih omrežjih z dodelano vizualno podobo.
- Gradivo delavnice.
Program in trajanje delavnice
Delavnico lahko izvedemo v vaših prostorih ali preko spleta na daljavo. Delavnica traja tri ure z vmesnimi odmori in možnostjo vprašanj.
- Zbiranje udeležencev (15 min)
Prvi del delavnice (90 min)
Teoretični prikaz najnovejših trendov na področju vizualne komunikacije - Odmor (15 min)
- Drugi del delavnice (90 min)
Prikaz dobre prakse (po želji pregledamo konkretne primere udeležencev) - Odgovori na vprašanja in zaključek delavnice (15−30 min)
Upravljanje sebe, upravljanje posla
Kako (p)ostati mirna sredi poslovnega in osebnega orkana
Delavnica je namenjena sodobni poslovni ženski, ki žonglira med obveznostmi do družine in svojega dela in za vse, ki jih lovi izgorelost. Po tej delavnici se vam bodo odprle oči, zakaj se vrtite v začaranem krogu.
Opis delavnice
V zadnjem desetletju in pol se je način našega življenja postavil na glavo in vsi imamo občutek, da se je čas pospešil. Vedno več se od nas zahteva in pričakuje; ženske pa tudi same od sebe zahtevamo in pričakujemo več in drvimo po poti izgorelosti. Kako si urediti vsakodnevni urnik in svojo to-do listo, da se bo vendarle že enkrat končala ali postala vsaj znosna?
Na delavnici bomo pogledale dlje od raznih tehnik in navodil, ki mnogokrat ne delujejo. Ozrle se bomo v resnične razloge za takšno stanje – zanje največkrat nismo krive same, ampak smo vanje zmanipulirane, ne da bi se tega sploh zavedale.
Primerno za: Žensko podjetništvo, mlade mamice, zaposlene, študentke, dijakinje
Kdaj: Po dogovoru
Kje: Po dogovoru
Število udeleženk: 5−20
Kaj mi bo delavnica dala?
- Odgovorili bomo na pereče težave.
-
Kako do več časa in energije zase in za svoje drage?
-
Kako dobro krmariti med zahtevami strank, opravljanjem nalog in vodenjem zasebnega življenja?
- Katere aplikacije in kako mi lahko pomagajo pri organizaciji mojega življenja in dela?
- Gradivo delavnice.
Program in trajanje delavnice
Delavnico lahko izvedemo v vaših prostorih ali preko spleta na daljavo. Delavnica traja tri ure z vmesnimi odmori in možnostjo vprašanj.
- Zbiranje udeleženk (15 min)
- Prvi del delavnice (45 min)
- Pregled dejanskega stanja naših družbenih sistemov, ki so ustvarjeni tako, da nas potiskajo na pot izgorelosti.
- Starševska vzgoja in šolski sistem
Plačni sistem
Finančni sistem
- Odmor (10 min)
- Drugi del delavnice (45 min)
- Potop v naše skrite notranje vrelce, iz katerih se bomo naučile prepoznati naš potencial za možnost korenite spremembe; naučile se bomo močne tehnike za prepoznavanje naše notranje dinamike.
- Naše telo kot najboljši kompas
Energijsko telo kot pomočnik za postavljanje prioritet
Fragmentacija naše osebnosti in ponovna integracija
- Tretji del delavnice (60 min)
- Pregled preverjenih tehnik za upravljanje s svojo energijo (namesto s časom), s poslovnimi procesi in dokumenti ter pregled petih spletnih aplikacij, ki nam lahko močno spremenijo življenje – na bolje, seveda.
- Upravljanje projektov
- E-pošta
- To-do lista
- Koledar
- Pomembnost zapisovanja
- Odgovori na vprašanja in zaključek delavnice (15 min)
Delavnica osvetli pomembne dejavnike, ki vplivajo na to, ali bo prostor dobro učinkoval tako na zaposlene kot na stranke. Govora je o pomenu arhitekture in interierja za delovno učinkovitost in sporočilnost kupcem; kako prostor organizirati, urediti in dekorirati, da bo skladen z vizualno podobo podjetja in odraz notranje politike, vrednost in poslanstva.
Opis delavnice
Najlažje je oblikovati prostor na novo, iz ničle, vendar to ni vedno mogoče.
Mogoče pa je storiti marsikaj, da lahko stanje, če to ni navdušujoče, izboljšamo. Na delavnici bomo pretresli možnosti in ideje, kako to storiti trajnostno in v zadovoljstvo vseh.
Primerno za: Podjetja, ustanove
Kdaj: Po dogovoru
Kje: Po dogovoru
Število udeležencev: 5−30
Kaj mi bo delavnica dala?
- Spoznali bomo zakonitosti, ki tvorijo dober prostor.
- Poznavanje pomena svetlobe, njenega vpliva in možnosti postavitve.
- Pregled nad ostalimi dejavniki, ki vplivajo na počutje v prostoru; od barve, zraka, vode, umeščenosti v prostor, vpliva okolja in drugega.
- Gradivo delavnice.
Program in trajanje delavnice
Delavnico lahko izvedemo v vaših prostorih ali preko spleta na daljavo. Delavnica traja tri ure z vmesnimi odmori in možnostjo vprašanj.
- Zbiranje udeležencev (15 min)
- Prvi del delavnice (90 min)
- Osnove arhitekturnega snovanja zunanjega in notranjega prostora
- Odmor (15 min)
- Drugi del delavnice (90 min)
- Prikaz dobre prakse (po želji pregledamo konkretne primere udeležencev)
- Odgovori na vprašanja in zaključek delavnice (15−30 min)