
Lepota oblike je podjetje za vizualno komunikacijo, ki z dodelanim grafičnim oblikovanjem podjetjem in posameznikom pomaga do strateško učinkovite vizualne podobe ter jasnih in estetsko dovršenih vidnih sporočil za njihovo publiko. Tako se podjetje lahko poistoveti s svojim logotipom, stranke podjetja pa se lažje poistovetijo z njihovim poslanstvom.
Kaj ustvarjam in kako pomagam?
1
Izluščim, razvijem in skupaj z vami dodelam vašo zgodbo.
2
Poiščem način komunikacije, ki daje vrednost vaši stranki.
3
Vašo zgodbo spremenim v utelešeno izkušnjo vaših strank.
4
Naučim vas in vam pomagam kreirati močna sporočila.
5
Vašim sporočilom pomagam najti pot do pravih strank.
To želim dajati v svet.
1
Ustvarjati in pomagati ustvarjati vizije
2
Prinašati lepoto na svet
3
Ustvarjati lepe odnose
4
Delovati v dobro živali, ljudi in planeta
5
Nenehno raziskovati
Kakšen je proces dela?
Podjetjem in posameznikom pomagam najti in razviti njihove najboljše zgodbe ter jih vizualno pokazati na razumljiv, jasen in strukturiran način. (Minimalizem pomaga.)
Kako to naredimo?
Vsakemu naročniku se posebej posvetim. Kot tim skupaj previharimo možgane in damo ‘karte na mizo’ − pregledamo, kaj imamo na voljo in skupaj z vami ustvarim strategijo, kako to vsebino oplemenititi ter dati naprej končni publiki, ki jo želite doseči.
Vsako stranko, s katero sodelujem, vzamem za svojo in se ji srčno posvetim. Rada se vživim v vaše zgodbe!
Na tak način vas podprem v vašem delu za vaše podjetje, ki ga vsak dan skrbno opravljate − potrudim se vzeti del bremena z vaših ramen.
Trije koraki našega sodelovanja
1
——–
Spoznavanje vaše znamke, da jo lahko pripeljem do ugleda, ki si ga zasluži.
——–
Strateški avtorski vprašalnik
Odkrivanje glasu vaše znamke
Skiciranje izgleda vaše vizualne podobe
2
——–
Večnivojska izvedba materialov, ki jih boste potrebovali za delovanje in manifestacijo v svetu.
——–
Izdelava materialov
Medsebojno sodelovanje, pregledovanje, potrjevanje
Vizualna podoba je rojena
3
——–
Naj se razširi glas − zdaj je čas za implementacijo.
——–
Naučim vas na najboljši način uporabljati vašo novo vizualno podobo.
Ali pa prepustite to delo meni − z veseljem se dogovorimo za način izvedbe.
Kaj oblikujem?
Vizualne podobe
LOGOTIP
Nekaj dejstev o logotipu:
- Logotip ni ilustracija.
- V dobrem logotipu je praviloma čim manj barv.
- Logotip je slika, ki pomaga pomniti občutke, ki jih ima naša stranka o našem podjetju.
- Največ logotipov na svetu uporablja modro barvo.
Celostna vizualna podoba:
- je poleg strategije eden temeljnih dokumentov podjetja. V obliki priročnika nam pomaga sistematizirati našo pojavnost.
Da se nikoli več ne bi zgodilo, da ne bi vedeli, kje že imamo spravljene vektorske datoteke našega logotipa …
———–
P.S. Na voljo je tudi ENERGIJSKI LOGOTIP!
Bi radi izvedeli kaj več o tem malce mističnem pojmu? Kontaktirajte nas in z veseljem vam povemo več.
BRAND BOOK oz. PRIROČNIK ZNAMKE
To je osnovni dokument vizualne podobe in vse je lažje, če ga imaš! Pa naj bo v obliki knjige, knjižice, ali celo plakata in kartice.
Za naše naročnike se nam zdi pomembno, da imajo vsaj vrabca v roki, če že goloba ne, saj zna biti celoten projekt ‘brand book-a’ kar velik zalogaj. Če logotip že imate, pa bi potrebovali vsaj osnovno usmeritev glede uporabe barv, pisav in čustev v jeziku komuniciranja, se oglasite pri nas.
VIZUALNA STRATEGIJA
Kompleksna vizualna strategija je dokument v papirni ali digitalni obliki, ki določa smernice našega vizualnega komuniciranja in pojavljanja na trgu. Pomaga nam pri konsistentnosti in podpira naš vsebinski marketing. Po domače povedano: v njem se nahajajo vsa pravila, ki vam bodo pri tem pomagala:
- kako je logotip sestavljen in kako ga uporabljamo,
- katere pisave in v kakšnih kombinacijah naj uporabljamo,
- vse o barvah v povezavi z našo znamko,
- kakšen je jezik, s katerim komuniciramo,
- v njem so prikazani vsi ključni korporativni materiali (od najmanjših kot sta pisalo in vizitka, do srednjih, kot so dopisni list, mapa ali kuverta, pa do največjih, kot so podoba avtomobila, jumbo plakat, vhodni steber, reklamni pano, ali sejemski prostor.
Kadar zaidemo, nam vizualna strategija z napisanimi vrednotami, poslanstvom in cilji pomaga videti širšo sliko in smisel našega delovanja.
In ja, tudi enoosebnim in storitvenim podjetjem je izjemno koristen pomočnik.
MARKETINŠKA STRATEGIJA
Ste pri komuniciranju preko socialnih omrežij izgubljeni? Ne veste, kako bi se lotili vsebine? Imate vsebine, pa bi jo bilo treba le malce estetsko ‘polikati’? Z veseljem vas na tem področju izobrazimo, ali pa naredimo to namesto vas.
Marketinška strategija je dokument, namenjen za uporabo na socialnih omrežjih in vam bo pomagala narediti vsebinski marketinški načrt, določiti cilje in vas do njih tudi pripeljati. Tesno je povezana z dokumentom vizualne strategije.
Digitalno
WEB
- spletne strani
- objave za socialna omrežja
- bannerji
- reklame
VIZUALIZACIJE
- powepoint
- keynote prezentacije
- google slides
- infografike
- ikonografija in ilustracije
- tlorisi, vizualizacije interierjev
VIDEO
- animacije
- intro in outro
- osnovna montaža
- predstavitvene prezentacije
- video tečaji in predavanja
Publikacije
KNJIGE, MONOGRAFIJE, ZBORNIKI, KATALOGI
ČASOPISI IN REVIJE
NAPOVEDNIKI IN PERIODIKA
DROBNE (in manj drobne) TISKOVINE
- CD plošče
- vabila
- voščilnice
- mape
- kartice
- plakati
- fotoknjige
- letaki
- gledališki in koncertni listi
- notni zapisi
- vstopnice
- zemljevidi
- rokovniki
- in še kaj …
Korporativne tiskovine
TISKOVINE
- vizitke
- dopisni listi
- mape
- kuverte
DOKUMENTI PODJETJA
- bloki
- računi
- dobavnice
- kartice
- kartončki
VELIKE TISKOVINE
- zastave
- vidno označevanje
- avtomobilska grafika
Da se boste lažje odločili za sodelovanje z menoj, sem vam na voljo za brezplačni posvet, na katerem ugotovimo, ali smo za skupaj.
(Tudi v zvezo z nekom se ne spustite kar brez vsakršnega zmenka, kajne.)
Kliknite in rezervirajte
Hvaležna sem vsem dosedanjim naročnikom.
Ustanove in podjetja
(abecedna razporeditev)
Butan Plin, d. d.
CVIU Velenje
Dom Hmelina, d. o. o.
Druga OŠ Slovenj Gradec
Gimnazija Slovenj Gradec
Kopur d. o. o.
Koroška galerija likovnih umetnosti
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Koroški pokrajinski muzej
Krajinski park Kolpa
Lanara Consulting, d. o. o.
Merc d. o. o.
Mestna občina Slovenj Gradec
MOCIS, center za izobraževanje odraslih
Občina Ravne na Koroškem
odelo d. o. o.
Pastoralna zveza Slovenj Gradec
PSR d. o. o.
Šolski center Slovenj Gradec
Splošnja bolnišnica Slovenj Gradec
Univerza Ljubljana
Univerza Maribor
Zavod Ekopren
Zdravstveni dom Slovenj Gradec
ZIK Črnomelj
… in mnogi drugi …
Društva in posamezniki
(abecedna razporeditev)
Andreja Pikl, odvetnica
Barbara Mirkac, Glasbena šola Sled
Benjamin Kumprej, slikar
Božidar A. Kolerič, slikar in glasbenik
Činkl’ce, koroški ženski kvartet
Claritet
Deja Muck, Fraktalnost
Družina Miklavž, pevska družina
Flamenko Koroška
Karel Gržan, pater, pisatelj
Kulturno društvo KAPZ Mohorjan
Kulturno društvo Razbor
Kulturno društvo Stari tg
Kulturno društvo Tisnikar
Martina Razdevšek, Poslovna odličnost
MePZ Dar
MoPZ Adoramus
MoPZ Vres
Niko R. Kolar, publicist, galerist in kulturnik
Rožmarin, pevski zbor
SGeek, Jadranka Smiljić, internetne rešitve
Simona Večko, Čarovnije narave
Smolar Adi, kantavtor
Sonja Klopčič, izvirni model voditejstva AEIOU
Tanja Pogorevc Novak, Bohkov kotek
Violeta Bulc, bivša evropska komisarka, Ecocivilisation
VitaNatur
Zoran Ogrinc, slikar
… in mnogi drugi …